пʼятницю, 5 січня 2018 р.

Несподіванка в кіно .

Ходив на продовження одного цікавого довгоочікуваного американського фільму в кінотеатр.

Простора зала, народу набилось майже під зав'язку, десь під сотню.
Сидимо, дивимось, насолоджуємось. Бездоганна акторська гра,  продумана режисерська робота, чудовий український дубляж.

І тут відбувається шалена несподіванка!
Сам фільм розділено на 2 частини. І друга частина раптом почалась з російським дубляжем. Нагадую, ми в кінотеатрі, а не на московському піратському сайті!
... Думаючи, що, можливо це все черговий "геніальний" задум тутешнього сучасного режисера дубляжу я дивлюсь це хвилин з 5, щоб переконатись... Але - дубляж російський! Навіть люди, що озвучують - інші.

Я не витримую, встаю і виходжу. Та запитую у контролера при вході - куди підійди з приводу повернення грошей за сеанс, та отримання роз'яснень що це взагалі було.

А далі озираюсь і не вірю своїм очам - люди повалили із зали...  Просто натовп виходить посеред фільму! Підколюю - люди, да какая разніца, главне штоб кіно ж хароше? - сміються у відповідь...)

Коли люди вийшли - я заглянув до зали. І побачив те, чого за своє життя ніколи не сподівався побачити - з сотні лишилось чоловік 10... 10 чоловік лише!
Решта - вийшли.

І мене накрило гостре несподіване цунамі гордості за свій народ! Затопило наскрізь.)

То ось він - зцілений від какойразніци, здоровий народ! Сім'я велика, сім'я вільна й нова, Тарасе! Так, ще є совки-кріпаки, що додивляються квартал з інтером і доживають свою сложну жизть на Окраінє страни, каторую прасралі. Але нова ґенерація справжніх вільних від імперії, гордих українців - вона вже існує! Ось вона!

... Ще нікОли в своєму житті я не просинався від почуття глибокої поваги до свого народу...)

От би цікаво глянути як би було в такій ситуації по справжньому?)

Немає коментарів:

Дописати коментар