вівторок, 12 січня 2016 р.

Сделайте украинское лучшим, тогда я буду такое смотреть!

Дуже часто доводиться чути - "сделайте украинское лучшим, тогда я буду такое смотреть." Або "україномовність - буде як наслідок побудови сильної держави", і т д.
Що хочу на це сказати:
Знаєте, мене завжди дивувала позиція - ви побудуйте, а я подивлюсь що воно у вас вийде. І якщо мені сподобається - я потім пристану на готовеньке. Може.
Це доволі паразитуюча позиція, ні?
Хто ж буде будувати, якщо ВСІ займуть таку вичікувальну позицію?
І кому, такі паразити в державі потрібні, яких просто треба годувати, поки вони чекають що збудують інші, коли й без того важко?
Далі.
Чи можна мати 10-річний досвід у справі не через 10 років, а просто зі старту, щоб відразу збудувати "лучше"? Очевидно ж, що ні. Отже - чекаючим, те, що збудується - однозначно не сподобається. Тож теорія очікування - хибна. І по факту є теорією виправдання.
І ще. Чому, якогось дива, я в принципі, українців маю переконувати любити рідне? Це знаєте, типу - мені не подобається моя побита покидьками кульгава матір - і тому я оберу за маму собі якусь іншу, сильну, моложаву і красиву? Так виходить? А може ж виходити свою треба, як вона колись змалечку викохала Вас?
Це чистий егоїзм.
Бо
"Можна все на світі обирати сину,
Вибрати не можна тільки Батьківщину."
Українцям, що не відчувають рідності до українського - треба просто визначитись. Якщо справді не відчувають, то не треба травити життя собі і оточуючим, а їхати туди, де рідність відчувають. І не ставити тут вимог та ультиматумів. Або ж ставати пліч о пліч, не чекаючи, і розбудовувати разом власну державу, а не якийсь альтернативний клон.

Немає коментарів:

Дописати коментар