середу, 26 серпня 2015 р.

Інтер, давай трешу ще!

Молодці інтер, давайте трешу ще!
...
Коли я ознайомився трохи з історією нашої країни і роллю Росії в нашому житті, я чітко зрозумів одну річ - або ми, українці, мовчимо і повільно вмираємо як народ (із циклу "какаяразница"), або у нас гарантовані  проблеми з русскім міром. Третього не дано. При цьому абсолютно немає значення чи на дворі 21 -ше, чи 121- ше століття. Бо варвари обрали варварський шлях від самого початку, як вилупились з під іга.
Коли я слухаю київське радіо, чи дивлюсь "українське" тв - я чітко бачу і розумію які ми раби, раз все це має місце бути в нас.
А рабам - рабське їдло.
Рівень дебілізму російського контенту просто космічний. Можливо абсолютно рекордний на планеті. Коли я бачу Букіних, чи Охлобистіна, чи слухаю російську попсу - я в такому ступорі, що мені здається я з іншої планети просто. Я не розумію чому вам це не виносить мізки? І в ступорі я не лише від змісту контенту, а і від самої формули. Нам пхають все чуже, в цьому ми унікальні. Ми нічого не чуємо і не бачимо про свою культуру у ЗМІ. І ми (більшість) це спокійно сприймаємо.
І коли я це чую і бачу - в мене в голові крутиться лише одне питання - де межа нашої ницості? Коли ж нам таки стане гидко? Це не толерантність і не байдужість - це саме рабська психологія. Психологія холопа-хуторянина. Нас таких довго ліпили - і вийшло непогано. Ми весь час оглядаємось і орієнтуїмось на Москву. Навіть ОЕ ми почали слухати лише тоді, коли вони почали збирати стадіони саме в Росії. Ми все своє життя дивимось що там відбувається в Москві і нічогісінько не знаємо про свій народ. Тільки в нашій країні вітчизняні гурти не мають власної публіки. Лише у нас унікальна для світу капелла бандуристів  може подорожувати по світу, збираючи аншлаги і продаючи квитки по 100 баксів, а вдома вони грають один концерт на рік перед напівпустим залом з квитком в 40 грн... А в цей час палац спорту тріщить з концертом Кіркорова і квитками по 10 000 грн!!! Феєричне рабство...
Мені безмежно соромно...
Раніше я вірив, що коли Росія знову почне нас вбивати (а це обов'язково б сталося, раз ми типу незалежні знов), то ті, хто не любить читати і не чув нічого про наші стосунки з Росією раніше - прозріють, і це буде поштовхом до того, щоб повернутись до рідного лицем. Та я помилився - розмови про шароварщину змінились розмовами про вишиватництво. Причому не на рівні Медведчука, а вже аж на рівні правих націоналістичних сил...
Коли я це побачив, то зрозумів - межа нашого духовного рабства значно, ЗНАЧНО нижча. Я навіть не уявляю де вона, ця межа і чи взагалі вона  ще є.
Тому я цілком підтримую діяльність Інтера. Я хочу щоразу більше трешу! Щоб нас безпардонно опускали в лайно, мокали, викручували і знову мокали. І щоразу глибше і жорсткіше. Щоб до рабів не було жодної поваги, як до справжніх смердючих холопів.
І головне - щоб жодних компромісів, щоб не так як на плюсах типу гордий, але по факту всеодно совково-рабський 95-й квартал., і на ВСІХ ІНШИХ каналах...
Я хочу, щоб вам нарешті дійшло і рясно вирвало на це московське блядство, дорогі мої українці, щоб ви нарешті сказали - та що ж це за фігня така, ми що не люди, та де ж наша гордість?
Ми, українці, на новий рік не мали власної святкової української програми... Ми не мали її 22 рази з останніх 23-х а вас дістав знов якийсь Кобзон? Ми заглядаємо до сусідів у вікна як вони веселяться і підсідаємо щоразу на чужий Галубой аганьок... І хоч нас ніхто ніколи й не запрошує - нам не соромно і не гидко... І ви ніколи не маєте відчуття, що свято не ваше, що ви зайві на "етом празднике жизни"? Ну як таке може бути? Ми душевні бомжі?
Я хочу, щоб ви нарешті поцікавились що ж в нашому дворі відбувається? Щоб ви не бігали щоранку на московські сайти і не дивились на черговий маразм, чи не захоплювались черговим героєм, що пре проти Путіна, щоб ви нарешті втратили до всіх них інтерес і почули голос рідної матері-землі, послухали рідне, озирнулись навколо себе і поставили себе не з краю малороського забитого поселення, а в самісінькому центрі квітучої країни європейського народу, який всього лише якихось тисячу років тому був наймогутнішим і найрозвинутішим у Європі і... - традиційно захищав Європу від набігів варварів. Це наша карма...
Наберіться вже гордості люде, і закінчуйте вже з "какойразницей", та давайте винесемо нахєр ВСЕ сьогоднішнє радіо і тв. І не будемо принижуватись та просити Льовачкіна ставити Макарєвіча, бо він хароший, а не Кобзона...
Давайте слухати своє, творити своє, говорити про своє і поважати себе. Тоді Льовочкін може хоч розбити голову об стіну - але реклама на його цвІнтері не коштуватиме копійки з рубля, бо ніхто те гівно не дивитиметься.

Немає коментарів:

Дописати коментар